I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Thursday 26 May 2011

doluuu2x!!

ishhh...malu gilew bila tengok gambar aeiden dulu2 ala...time skolah2.
 hahahah!!! pergghhh cumey gilew tuuuu....






































dulu aku x kesah langsung bab makan ni..klau mcm kak cik aku dia pntang sngt bab mkn ni, owh i2 x bley ini pon xley.."LEMAK ,KOLESTROL" katanya..tp..."ADA KU KESAH"  huhhh!!! pantang ada mkanan dpn mata aku smua aku sapu..tolak bnda haram je la n yg x ley d hadam oley prut aku yg cute ni kan..heheheh...
tapi sbnarnya wktu skolah g aku nk try diet sbb aku malu ngan kwn2 aku ,sdara-mara aku smuanya cumey2 tp la yg PALING!!!! cumey antara smua jd..lpas jew skolah aku try trunkan ckit2 brat bdn aku ni..tp biasa la cubaan pertama slalu je gagal..huhuh :'(
tp aku trus motivasikan diri aku utk dpt bdn mcm ni...


                                                    ermmm 1 ari nnt ..i will get it this 6 pack!!




tp aku sedar mmg ssh utk dpt bdn mcm tu tp aku akan usaha gak..jd dr 98kg aku try utk capai sasaran aku 60kg mmg mustahil utk aku sbb aku x ley tahan lapar..2010 aku bjaya trunkan brat aku hnya dlm msa stahun , yeahhhh3x!!! aku bjaya!!! tp x lah dpt bdn mcm kat ats tu..tp kira ok la kan...skung brat aku 65kg alhamdulillah...syukur sesangat ,lpas 2 aku dh x malu g dah utk jmpa ngan kwn2 lama aku..n ada gak yg aku jmpa x knl aku hahah smpai lam fesbuk diorang tngok pic aku yg doluuu2x!! bru la knl...heheheh... sukew2x!!! **mode bangga diri huarhuarrhh3x!!!!(gelak jahat)



















No comments:

Post a Comment