I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Tuesday 5 July 2011

aku rsa nie kp2san yg sngt bjak woo!!

urmmm esok adalah saat yg d nnt2 kn ...
heheh dh lma aku pkir2..akhirnya kp2san tlah dbuat..dn esok nk gtau bos.."i'm resign!!" hahahah
pening r dgn bos sorang tuh..adoiii i2 xkna,ini xkna...aduss
bnci aku asyik dia jew yg btul..dh la office equipment dia smuanya thun 90an perghhh mmg lyak msuk muzium dh..hahahah
gaji x yah ckp r..time nak gaji jew ilang..time dia ilang msti time nk gaji..huhuhu
cian kat bebudak kejew dia yg len ...smuanya hrus bsabar jewk..yg xthan 2 klau x tau nk wat sesuatu bnda tu bknnya nk ngaku..wat2 pndai jew..alih2 kita gak yg kna wat adusss...
nk untung jew kira tp bhn2 rncah2 x ckup lam kdai 2 cam na NAK MJU KE DPAN!!
urmmm tp pas ni aku nk keje ne ea?? owhh kna konpom keje ngan member kat bttrwrth lak..arap2 jd la...


insyaallahh..msti windu kn aku kat kak ain ,umi ,lia ,ku ..huhuh sue aku x windu sbb nnt kita duk dkt gak ang kan kat penang gak heheh...k la stakat neh jew nnt esok kita smbung bhgian ke-2 lak k...nite uolsss hahahah!!!

No comments:

Post a Comment