I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday 8 June 2011

ganuu tripp...


hyee...ni bru sempat nk update blog....
bru blik dri trengganu ngan che wan..mmg trbaeekkk la dia ni...sensorang drive dr kangar to ganuu...neil kat sblah jew pegang sterenggg pon x pnah hehehhe(malu2) ...btolak  jam 10pm n ada kat ats bukit lam pkul 1230am...adoi mmg letih n mnyeramkan...kmi je satu 1nya kreta kat ats bukit tu...dh la lmpu jln x de( mmg la x de kn adoiii) pas 2 siap meet face 2 face lak 2 ngan "gajah "n kaum krabat dia kat jln...ermmm aku duk tahan gilew la nk terkucil tp apa kan daya ats bukit mna da blik air...ade pon gelap jew takut aku....
pkul 3am kmi bnti tidow jap ..sblum tidow jnji nk bngun pkul 4...alih2 tsedar kul 430am aduhhh tlebey dh ni bngun2!!! nnt lmbt smpai...dngan prsaan yg sngt la stress sbb sdah lama ku than niehhhh...630 am smpai kat klantan n trus jew ke besut utk slesai keje...pkul 1pm slesai keje ..kmi g cari kopok losong!!! yeahhh i2 wajib dtg cni ..rugi x bli sedap woooooww!!!
dlm pjalanan balik tpikir plak apsal la time nk blik ni kita lmbt sngt ea kat ats bukit ni??? pikir punya pikir aku dh tau dhhhh..sbb smlm jln raya kita yg punya tp skung kna kongsi la plak..adoii mode rmantik gila bwa ketew...hahahah...yg bestnyew lg dr smlm kmi x mndi g jln kat ganuu p mkn la ape smua nya dlm keadaan x mndi koooo hahahah nasib baik kmi ni wangi ..ala2 org yg "HATI SEMURNI TOP!!" 
hahahah...part yg pling best wk2 kat hntian gurun ...neil  ngan che wan bru pas mkn , che wan g toilet neil tggu la kat luar tu..tetiba dtg la seorang insan ni perghhhh muka cumey dagu terbelah kulit sawo matang tp lg pnting kreta nya..caldina !! aku mmg minat..dia dtg truss je kat aku n tny aku tngh tggu sape..n aku ckp tggu kwn jap..dia tny "awk dh mkn?" aku jwb "dh..bru je lpas.." bley awk teman sy mkn x?" dia tny aku ...aku jwb "bley tp klau kwn sy x kesah la ..sbb dia nk blik cepat.." dia ckp "awk tggu jap ea nk g toilet jap" aku ckp "ok tp klau awk kuar nnt sy x de kiranya sy dh blik ngan kwn ea..."  dia snyum ..adoiiii manisnyew.....
che wan kuar toilet "jom blik wey..lai2!!!" huhuhuh aku x smpat nk mntak num phone huhuhuh....x pe la dh bkn rzki aku mndptkannya..kmi smpai je kat perligh..lam pkul 930pm wahh alngkh sngnya dlm ati lalalal~~~ sampai je umah member baik aku ajk kuar plak...kuar la wlaupon mata dh ngantok..lpas member aku antar je blik trus cri bntal tido x ingat dunia dh...bngun g keje pon lewat sbb lyn je tido smlm..huhu tp apa nk d kata mmg best jln jauh sbb bley asah bakat karokkss gak lam keta hahahahah...k la nnt bla neil g jln2 mkn2 neil update g ea...papaiii...!!!

No comments:

Post a Comment